Nu är jag borta igen. Allting är precis som vanligt igen. Men ingen vet. Ingen vet.
måndag, augusti 20, 2007
skrivet av
Eliyana
@
02:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu är jag borta igen. Allting är precis som vanligt igen. Men ingen vet. Ingen vet.
skrivet av
Eliyana
@
02:44
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar