måndag, augusti 13, 2007

GAAAAH! nu dampar jag!
hur ska en sömnlös person kunna underhålla sig om nätterna om varken helgon eller bilddagboken funkar! VA! ska hela internet börja mucka nu! VA! Jag hatar internet, jag hatar helgon, jag hatar bilddagboken, och jag hatar att jag inte kan sova. Snart blir det vänner och senaste harry potter filmen! GAAH! cp internet. (en ide vore att stänga av datorn och låta denvara avstängd en stund efter att den varit på i en månad i rad eller något. men neeeeeej. jag har inget liv och måste sitta här hela nätterna.)

Lär er att hantera era sidor ni skapar helgon och bilddagboken, snart söker jag upp er!

Inga kommentarer: