Åkte till Lucas igår, det var roligt, vi gjorde iallafall något först gick vi och badade, eller Love och Lucas gjorde det, jag tog kort och fick panik över alla kryp, sen gick vi hem till Anton där det var typ en liten fest. Och eftersom att jag inte hade ätit på typ 1½dygn så tog jag lite tequila vart påverkad, som tur var så blev jag ju inte direkt full, det kom efter ett tag, när jag och Lucas hade gått igenom Antons kylskåp några gånger och tog av sprit av alla andra. Antons flickvän Linda hade druckit för mycket. fast jag fattade inte vad det var dom höll på med, om dom typ duschade henne och hoppades på att hon skulle må bättre. Vilket fall som helst så fick jag så att hon gick och la sig. Sen så tyckte hon visst jätte bra om mig. fast hon minns mig väl inte idag men.
Och inlåsning på toaletten blev det, fast Linda frågade sen vart jag var, så jag fick öppna. Kan ju inte förklara till några jag inte känner varför jag gör det.
sen gick vi hem när det nu var. det var väl roligt, men det är verkligen inte sånt folk jag brukar umgås med, därför tyckte jag dom var skitkonstiga och ja.
Idag kom jag hem, det är cpvarmt!
träffa Amanda imorgon och Lucas igen på torsdag.
tisdag, augusti 07, 2007
skrivet av
Eliyana
@
17:58
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar