Orkar inte ens prata om igår. Det var kallt, det var jätte kallt.
Idag är allting svart.
söndag, augusti 19, 2007
skrivet av
Eliyana
@
13:51
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Orkar inte ens prata om igår. Det var kallt, det var jätte kallt.
Idag är allting svart.
skrivet av
Eliyana
@
13:51
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar