
Okey, nu är jag faktiskt jävligt arg!
vad är det för fel på min blogg? varför kan jag bara ha typ breda bilder och inte långa, för då ser dom cp ut! Jävla skit är det. Blir galen, för då kan jag ju inte ha dom bilderna jag vill ha och massa skit. Blir så jävla trött på det.
Och bilddagboken blir man inte heller så jävla glad på! jävla skit äckel sidor som muckar med mig idag! Nu är jag trött och arg! jag ska se på film och tycka synd om min dator, för tyvärr är det den som får stå ut med att internet muckar med mig. vilket menas med att snart tar jag sönder mitt tagnentbord.
Så någon som vet hur fan man fixar det här med Bloggen iallafall, kan la hjälpa mig, för jag håller på att bli totalt galen!
söndag, augusti 26, 2007
skrivet av
Eliyana
@
14:34
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar