fredag, augusti 03, 2007

Jag lyssnar varje natt på låten, låten som påminner om dig, jag somnar till den låten.
fan vad jag saknar dig. Du har verkligen tagit mig med storm, jag vill träffa dig hela tiden, jag önskar att jag var hos dig just nu. Jag älskar dig, och jag vill spendera all tid jag har med dig.

Inga kommentarer: