Jag lyssnar varje natt på låten, låten som påminner om dig, jag somnar till den låten.
fan vad jag saknar dig. Du har verkligen tagit mig med storm, jag vill träffa dig hela tiden, jag önskar att jag var hos dig just nu. Jag älskar dig, och jag vill spendera all tid jag har med dig.
fredag, augusti 03, 2007
skrivet av
Eliyana
@
00:13
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar