söndag, augusti 05, 2007

Nu är jag hemma igen, jobbade till 23:15, ajaj, övertid som fan. det var stressigt och det var kladdigt, jag serverade som fan, fick vin,öl,glass m.m på händerna, Jag stinker nu.
Snart blir det att hoppa in i duschen. Det var rätt kul på ett sätt, men innan jag kom igång så var det fan inte roligt. Fulla människor från revyn, ajajaj. Deras humor är inte den bästa. Nej, servering är verkligen inget för mig, det vet jag nu. men men, nu blir jag lite rikare iallafall.

Inga kommentarer: