Och så var första skoldagen slut. det var bra. Kul att träffa alla. Även om det kändes som om vi aldrig varit ifrån varandra. Kul att se alla nya ettor. det jobbigaste är fan schemat. Jag, Nicole och Bob går till 17:20 varje tisdag! det är fan assent,. helt sjukt. Menmen, vad ska man göra. Onsdagar slutar man klockan 13:00 iallafall.
Hannes var helt okey i skolan, han pratade med både mig och Lucas, och det är så jag vill att det ska vara. Jag vill inte ha utflippningar eller annat, bara ha det så att vi kan umgås i skolan och så.
Catrin skickade ett sms under skolan idag, Manson biljetterna beställda! det är fortfarande overkligt för mig att jag ska få se honom.
Imorgon är det två månader mellan mig och Lucas. Älskar dig <3
tisdag, augusti 21, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar