Hela den här dagen är fel. varför känns det som om alla har något emot mig och vill mig illa. Varför tänker jag alltid sånna tankar.
varför känns det som om vi inte känner varandra längre..
söndag, augusti 05, 2007
skrivet av
Eliyana
@
23:24
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar