Jag har börjat bli allmänt störd nu. Jag vill klara allt direkt, och gör jag inte det börjar jag gråta. Jag klarar inte ens min äckliga engelska läxa utan att gråta.
Jag är verkligen störd på riktigt.
måndag, augusti 27, 2007
skrivet av
Eliyana
@
17:43
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar