måndag, augusti 27, 2007

Jag har börjat bli allmänt störd nu. Jag vill klara allt direkt, och gör jag inte det börjar jag gråta. Jag klarar inte ens min äckliga engelska läxa utan att gråta.
Jag är verkligen störd på riktigt.

Inga kommentarer: