Idag var jag med Nicole, hon tog ut sin P-stav. Det var fan det äckligaste jag sett live alltså. Fyfan, jag var tvungen att kolla bort en stund.. fyfan. Sen stack vi hem till mig och var slöa. Vi hade inget att göra och ja det fanns inget att göra. Mams und Paps firade sin bröllopsdag idag med, 19år gifta. Vi åt god mat och hade rätt trevligt, sen färgade Nicole mitt hår. Det blev snyggt, hon gjorde ett bra jobb med att göra så det inte kom på snaggen med. Sen kollade vi på knappnytt, för att det var så länge sen. garvar lika mycket varje gång åt det. Nu har hon åkt hem. och jag har inget att göra. Borde la duscha snart eller så kanske..
Skola imorgon, inte pepp alls. eller jag vill träffa klassen, men sen vill jag hem igen. Får träffa Lucas imorgon med. Du är allt jag tänker på om nätterna <3
måndag, augusti 20, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:00
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar