söndag, augusti 12, 2007


var med Nicole idag med. Vi badade, första utomhusbadet i sommar. och det är mitten av augusti typ. Sorgligt. sen åkte vi hem till mig och åt, sen stack vi till varamon, det var inte direkt roligt menmen, vi fördrev tiden iallafall. hade ändå rätt trevligt så att säga.

det blev inte att fixa grejen idag, det blir imorgon. eller egentligen är det ju idag, eftersom att klockan är halv 3. Men iallafall!

Nu ska jag mysa med Nicole i sängen, fast hon har redan somnat men iallafall!

Inga kommentarer: