
Idag åkte jag och Nicole hem till hennes pappa, hans sambo skulle hjälpa mig med mitt hår.
Fan vad det blev snyggt. jag älskar det. Måste bara skrubba bort det blåa som fortfarande sitter kvar i hårbotten, men annrs år det perfekt. Annars så lagade vi mat och kollade på Pirates, tredje gången denna vecka för mig, jag börjar kunna hela filmen utantill.
Imorgon kommer Sonny hit, ska bjuda honom på mat, men det vore ju så typsikt om han inte tycker om just det jag ska bjuda honom på. Men då får han väl svälta då!
söndag, augusti 12, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:38
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar