torsdag, augusti 16, 2007

Jaha, idag blir det att färga håret på Anna. sen får vi la se vad vi gör.
Fick skatteåterbäring idag, 741kr! Nu är denna månad räddad iallafall.

vaknade halv 8 imorse, kunde inte somna om, spindlarna attackerade så fort jag försökte.
Kollat på King Arthur, som jag nu minns att jag sett iallafall. nu finns det bevis. jag minns inte att jag sett den, men jag har det enligt folk. Men nu vet jag det iallafall. Nu kan jag hålla med.
Försökte ta lite kort på mig med håret, tänkte att det vore bra att uppdetera helgon lite mer och så. Men neeej, det blir cp kort hela tiden. typiskt.

Nykvarn imorgon, om det inte ösregnar, förhoppningsvis gör det inte det iallafall. Jag och Nicole ska dit, sen så sticker vi dit med Lucas och Love på lördag. Problemet för mig och Nicole imorgon är att vi inte har en aning om vart det ligger. Men det blir nog bra ändå.

4 kommentarer:

moonryder sa...

Läskigt! Jag kollade också på King Arthur igår ^^

Nykvarn: Kolla eniro.se

Eliyana sa...

Wow, vad häftigt ^^

Haha, du tror jag skulle kunna läsa det eller?

moonryder sa...

Läsa vad?

Eliyana sa...

Inget ^^