idag var det skänninge. Lite jobbigt med allt folk. Hittade ett fint halsband iallafall. Men ändå är detta en hemsk dag, en jobbig dag.
torsdag, augusti 02, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar