Idag lagade jag mat till Sonny, han tyckte det var gott. Det var ju bra det. vi satt och pratade lite, det var kul. eftersom att man inte dirket träffar folket från Liverpoolsgatan längre. bad honom hälsa grattis till Marre som fyller idag. Grattis till honom. Sen efter någon timme stack jag och träffade Anna, åt en muffin på Mcdonalds , satt lite vid vattnet i stan, sen gick vi hem till henne och kollade på Clerks 2. Den var bra. sen drog jag hem.
Snackat med min kusin, stör mig som fan på hennes kompisar. Men men, nu börjar hon ju 1:an, på platen dessutom. hehe.
15 bucks little man, put that shit in my hand.
tisdag, augusti 14, 2007
skrivet av
Eliyana
@
01:16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar