Idag färgade jag mitt hår blått. Och imorgon kommer ännu en grej, WOO!
Varit med Lucas igår och litei dag., vi kollade på film och hade mysigt och roligt. Idag kom Nicole också. inte träffat henne på länge. Vi hade trevligt, färgade mitt hår och så. skrattade åt saker som inte ens vi tyckte var roliga. Åkte in till stan, och eftersom att jag och Nicole är sånna södrabarn, så blev det bråk på bussen. Bråket var om oss. typiskt, cp tjej. Ajja, vi hade roligt iallafall.
"tjejerna viskar" xD
Jobbig natt, en hemsk natt faktiskt. Även om du inte vet hur hemsk den egentligen var.
MEN! jag har faktiskt lärt mig en ny grej på gitarr, Woo!
lördag, augusti 11, 2007
skrivet av
Eliyana
@
01:47
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar