Började dagen med att måla staketet, men jag klarade inte av att måla färdigt. Dels för att det var tråkigt, och dels för att det var för många spindlar.
Det första jag såg när jag skulle börja måla var en spindel, och jag kunde inte komma ifrån den, så jag började gråta. Så första tio minuterna satt jag och målade och grät samtidigt, sen vart det lugnt, efter 20minuter kom det en till spindel, som jag försökte dränka i färgen, det gick inte. efter 5minuter var det en ännu större spindel där (nu menar jag überlånga ben!!) Den dränkte jag i färgburken. sen mådde jag illa och slutade måla.
Lucas är hemma nu, Och jag får träffa honom imorgon :)
söndag, augusti 05, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:29
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar