tisdag, augusti 28, 2007

Idag ringde Bup till mig. Dom ville kolla om jag fortfarande ville gå dit angående mina sömnproblem, men eftersom att jag inte var hemma så sa paps det att det har gått jättebra nu och att jag verkar kunna sova ganska bra nu. Men dom ska ringa i slutet av september och kolla igen, om det blivit som innan då. Men saken är ju den att jag inte vill tillbaka dit. Dom är hemska, dom är jobbiga, dom säger "ah jag förstår" utan att förstå! Jag hatar dom, det räcker nu. Jag ska sluta gå på massa möten som aldrig hjälper, och det är samma med skolmötena. Jag sätter mig inte min fot i ett rum om jag måste vara där med Roland den cpskadade eller Eva den tröga.

Idag slutade man 17:20, det känns inte värt det. Det är fan tråkigt där. Jag kan lika gärna be Anna lära mig eller något. Jag kommer ju ändå aldrig börja framkalla bilder, jag kommer inte ha en analogsystem kamera, den ska vara digital.

Jag vill verkligen inte till skolan imorgon. Okey jag slutar 13:00. men ändå. Det är lektioner, det är att sminka sig och allt, det är att umgås. Nej, fyfan för det. Fast imorgon är det teater med, Och jag ska nog fika med Mariela, så jag får la gå då. Jävla skit.

Dessutom gick engelskan skit idag, jag fattade ingenting och kom inte ihåg något alls.

Jaha, vad gör man nu då? Man kommer ju hem så jävla sent på tisdagar så man kan ju lixom inte göra något ens. Jag kommer ju bli ordentligt skoltrött snart alltså, jag hinner ju inte ha någon fritid alls.

Men idag beställde jag en tid för synundersökning, för nu har jag märkt att jag börjat se sämre. Glasögon, usch. Jag passar inte i det, men jag kan inte heller ha linser längre. Jävla linser som muckar med mig!

Nej, idag är en klagar dag, idag är ingenting bra.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Jag vill umgås med dig :)

Eliyana sa...

Ja, det är la bra det.