onsdag, augusti 08, 2007

Idag hatar jag min mage. Men jag har iallafall ätit idag, första gången sen i måndags, och i måndags åt jag inte ens någon mat. Träffade Amanda idag, jobbigt att jag skulle må så dåligt när vi sågs men mådde iallafall lite bättre sen. Imorgon kommer Lucas med :) Känns skönt att det inte ska gå en vecka mellan att vi ses.

resten är från min Helgondagbok, over and out:
Jag hatar min mage idag.
Åkte till stan för att hämta Amanda, när vi satte oss på bussen så fick jag så jävla ont i magen att jag inte kunde andas, jag fick ta minimala andetag, jag började kallsvettas som ett as. Kunde inte röra mig. Sen när vi gick av bussen hade det gått över lite, vi kom över vägen sen fick jag så jävla ont att jag var tvungen att lägga mig på marken. Då stannade en bil och frågade hur det var med mig och om han skulle skjutsa hem oss, men det ville jag ju inte. Var ju nästan hemma iallafall. så fick tvinga mig upp och gå hem. där bytte jag om till kjol för att jag tänkte att byxorna kanske satt för hårt mot magen, gick över ett tag. sen gick vi och skulle äta chokladkaka, jag tog någon bit sen började jag må illa. varmt äckel saliv i käften och kunde knappt andas igen, gick på toan för att jag inte ville spy på bordet. var tvungen att lägga mig på golvet. Kunde fortfarande knappt andas, sen gick det över helt plötsligt. Amanda och jag kollade på film, jag råkade väl röra mig för mycket och jag började återigen kallsvettas och fick ont i magen som fan. Nu har jag inte känt något på ett tag, Men jag vågar inte dricka, äta eller röka.
Jag hatar min mage.

Inga kommentarer: