Jag håller på att bli sjuk. Skulle måla staketet idag, men jag frös så jävla mycket så jag kunde inte göra klart. Och jag satt ändå i solsken.
Fick bilderna från igår av Anna idag. Alla är oredigerade, men hon skulle redigera dom hon orkade. Inte för att jag dirket begär att hon ska det lixom. Men det lär la komma upp bilder på min bilddagbok snart.
Idag ska jag kolla på film och ta det jävligt lugnt. Hoppas på att man kan gå till skolan imorgon. men det lär jag nog göra.
söndag, augusti 26, 2007
skrivet av
Eliyana
@
14:04
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar