Jag tror nog det blir att hoppa av skolan, för jag tror verkligen inte jag skulle klara av ännu mer stress, ännu mera prov, fler nationella. Jag tyckte att ettan var svår och jobbig, men det är ju inget mot vad det kommer bli nu. Plus att jag fortfarande inte vet vilket instrument jag ska välja, Jag valde sång av en anledning lixom. Jag ska vara emot och inte ha ett extra instrument, så enkelt är det. fast jag längtar som fan till fotografin och psykologin, det ska bli roligt. Fast vilken av dom var det som var 50poäng? hum, jaja, jag kommer iallafall bara kunna gå den, eftersom att den andra är för hela året, eller.. jag kanske tänker fel? Skitsamma. I vilket fall som helst så förlorar estet en till person efter julen. Troligen, om inte allt överväldigas och jag blir kär i platengymnasiet återigen. fast det lär ju inte hända direkt.
Klockan 02:16 - Nej vet du, jag tänker stanna kvar i skolan, av en enda anledning. reta dig, störa dig. irritera dig.
fredag, augusti 03, 2007
skrivet av
Eliyana
@
01:55
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar