onsdag, augusti 01, 2007

Sofie kom hit, vi drack kaffe och åt chokladkaka. Hade riktigt trevligt, pratade om allt och inget.
Hon åkte hem vid halv 7. Då mådde jag illa av migsjälv, för att jag ätit så mycket, så jag gick ut och gick i två timmar. Det var skönt, lite ont i ryggen nu men det får jag ta.
Tyvärr hade mams köpt choklad som jag åt halva av. Nu mår jag illa igen och funderar på att försöka träna på något sätt utan att behöva gå ut och gå så långt.
Jag tror det har gått för långt nu, men idag var det första gången jag åt något annat än frukt och mackor!

Imorgon blir det skänninge marken, då kommer jag gå som fan, så det känns bra!
har då gått massor denna vecka, det känns riktigt bra. Är rädd för att jag ska köpa massa onyttigt imorgon, då kommer jag nog spy.

Inga kommentarer: