lördag, augusti 04, 2007

Jaha, idag är det dags att jobba igen, fast det blir iallafall sista gången för i sommar, det känns skönt. Försöker tänka på det positiva med att jag ska jobba idag, jag kommer kunna pierca mig i början på oktober då. Woo.
Love sa nyss till mig att jag ska med Lucas på fest på måndag, och anledningen var för at Lucas måste dit, och han ska ju vara med mig, så då ska jag också dit. Ja, det är ju en bra anledning att vara där, typ.

Tror jag faktiskt ska ta något att äta idag, någon ordentlig mat, vill inte direkt kollapsa på jobbet, det skulle inte vara roligt.

Jag ska sluta röka imorgon! eller ja jag ska försöka sluta röka från och med imorgon! Woo.

Inga kommentarer: