lördag, augusti 25, 2007


Ja, i torsdags kom faktiskt Lucas hit och han sov här. Det var mysigt.

Igår så hade vi våran första psykologi lektion och jag älskar läraren, han är så jävla bra!
Sen så skippade jag och Nicole idrotten och skulle med bussen.
Och ibland ÄLSKAR jag Nicoles syn med att se saker hon inte borde se. för vad fan ligger inte på busshållsplatsen! JO, min engelska bok!
fyfan vilken tur jag har!
Men vilket fall som helst så stack vi till stan. Linda var också med. vi köpte en present till ida.
och jag och Nicole underhöll varandra till 4. Sen kom Lucas vi stack hem till mig, och sen vid halv 7 så var det dags för fest.

Festen var rolig, Lite synd att Ida mådde så dåligt och för att Nicole blev lite för full i slutet där. Men det fixade ju sig. Jag orkar inte direkt snacka om det i detalj, men det var roligt iallafall.

Idag kom Anna hit, och vi fotograferade lite. Får la se hur bra dom blev, det är sånt som märks.

Nu har jag förbannat ont i mitt huvud, så jag ska se på Shrek 2! Woo.

Jag älskar dig, baby. Förlåt för att jag inte kom idag! <3

Inga kommentarer: