söndag, augusti 26, 2007

Hahahahahha. Jag måste vara sämst på gitarr alltså. VARFÖR valde jag det som andra instrument? Jag kan inte ens byta mellan två ackord som är att man håller precis likadant man byter bara strängar.
hahahah. det är ju nästan roligt på ett gråtfärdigt sätt. det är ju patetiskt. Lucas sa att han sög på det för ett år sen. Ja, men jag ska kunna tre låtar om några månader och jag kan inte byta mellan ackord! hahaha. Hej, kom och kolla på tvåornas konsert på platen, Där kommer ni få se Sandra göra bort sig totalt.

8 kommentarer:

moonryder sa...

I'll be there!

Närå, men det fixar sig. Gör det inte den kan vi se på film eller nåt istället :)

Eliyana sa...

Ser du, där skämtade du igen!

Mm. visst.

Anonym sa...

Sandra, du klarar av det där. Öva varje dag i några veckor så har du iallafall inte lika ont i fingrarna längre.
Sedan är det bara att lära sig byta ackord. Jag vet att du kan.
Jag kan vara mentalt stöd om det behövs.

Eliyana sa...

tack :)
vadå vara mentalt störd om det behövs? :P

moonryder sa...

Jag kan också vara mentalt störd. Jag har övat.

Haha! Fy fan vad skojig jag är.

Seriöst. Det kommer funka skitbra :) Öva lite ibland bara. Jag hjälper.

Eliyana sa...

Du såg ju min tumme idag! kah vägrar spela gitarr om min tumme kommer se ut så varje gång.

vad gullig du är som kan spela mentalt störd för min skull ;D

moonryder sa...

Spela..?

Öva med plektrum!

Eliyana sa...

^^

Jag kan inte!