Åkte hem till Anna, blekte hennes hår. Det blev bra, även om det inte blev blont, fast det hade vi ju inte räknat med. Vi åkte hem till mig för att jag skulle få pengar till bion. Åkte dit, hämtade våra biljetter, träffade Bob så att jag fick tillbaka min mössa. sen var det Simpsons Movie som gällde. Och smarta Sandra klantade sig. Anna hade sagt innan vi åkte till stan att jag skulle komma ihåg att sätta mobilen på ljudlös, Jag glömde det, och precis när filmen börjar ringer Lucas. Kul att börja höra DLK - När kristoffer spelar flipperspel precis när simpsons börjar ^^ Fick ringa upp honom efter, och det ända han ville säga var att alla där tyckte jag hade dålig musiksmak. Men dom är ju på augustibuller så vad förväntar man sig. Till filmen, den var faktiskt bra, alltså den hade kunnat vara så jäkla mycket bättre men den var inte dålig iallafall.
Jag saknar Lucas mer än innan nu, nu när jag fick höra hans röst. Gah, Måndag kom hit nu!
Och imorgon ska jag jobba, jag vill verkligen verkligen inte, det känns fan värre än att gå till skolan, och då menar jag så som jag kände med att gå till skolan när jag gick i nian. Men men, det är la bara att stå ut, göra det jag ska och hoppas på att jag inte behöver vara där länge. Fyfan för det.
fredag, augusti 03, 2007
skrivet av
Eliyana
@
22:40
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar