Ja, idag var det skola igen. Inte ville jag missa Psykologin. och fyfan vad den lektionen är bra. Det är verkligen den enda ordentligt roliga lektionen jag har.
Hade min första sånglektion också, Ska sjunga Sia - Breath me. fast idag hjälpte Teres mig med the Doors låten jag ska sjunga på ensemblen. Och ja, jag lyckas alltid när det är med henne, får la se hur det går nästa vecka med resten av gruppen.
Men idag är det fotografering, Förhoppningsvis, det är inte dirket världens bästa väder. Men men ska iallafall dit till kvart över 4. sen får vi se hur det blir.
Sen blir det iallafall att åka hem till Lucas, lär nog vara där hela helgen, om vi inte sticker hem till mig eller så.
Och ingen skola på måndag. Det känns skönt. Men det betyder att jag har hur mycket plugg som helst att göra.
Började lite förut med kulturhistorian, men jag pallade inte mer sen. Jag orkar inte. det är intressant att läsa, men inte att besvara frågor som man inte hittar svar på. sen är det engelska, historia, resten av kulturhistorian kvar. Woo. roligt..
Men nog fan ska jag fixa historia provet på onsdag iallafall :)
Nu ska jag packa grejer, sen bär det av till teatern.
fredag, augusti 31, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:23
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar