torsdag, augusti 30, 2007

Idag orkade jag inte skolan. Låg i sängen tills jag fick ett trevligt besök av Lucas. :)
Vi pratade och hade mysigt.

Pappa är fan inte smart. Han har varit hemma hela dagen, Han sov bara till typ 11. Men han hade inte märkt att jag varit hemma hela dagen, så Mams und Paps tror att jag varit i skolan idag.
Inte lite tröga då. Men men, då slipper jag massa tjat om att jag inte ska börja med att skolka och allt.

Imorgon är det matte prov typ. Och jag kan ingenting. Och varför får jag höra att jag är bra på matte, när jag verkligen suger på det?

2 kommentarer:

moonryder sa...

Vadå du är ju smartare än mig
(och eftersom jag är haxxor 1337 måste ju du vara bra)

Eliyana sa...

det är jag ju inte :P
Det är ju bara du som fått för dig det.