onsdag, augusti 29, 2007

Hopp, idag var en jobbig dag.
Pallade inte fixa håret eller sminka mig, så jag såg ut som ett cp i skolan idag. Åt TRE(!!) hamburgare i skolan, så jag blev kräkmätt. Hade bara tråkiga ämnen, eller Historian är ju okey, men vi kollade bara på film, och dessutom så krånglade det så länge så man tappade allt intresse. kören är ju inget vidare heller. Jag förstår mig inte på den människan, jag kan inte förstå hur hon kan tro att vi vill sjunga en låt som handlar om pannkakor och sånt. Hallååå, vi går faktiskt gymnasiumet, har inte du förstått det än eller?
Men idag betalade man sin Manson biljett iallafall. Längtar som fan. ska bli jävligt roligt.
Men idag skippar jag nog teatern, och att fika med Mariela, för jag mår fan inget bra.
jag vill verkligen bara ligga och mysa med Lucas just nu, för skolan är inte samma sak, det är aldrig samma sak. Men ihelgen så ses vi ordentligt iallafall.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Du såg inte alls ut som ett cp. Du var jättesöt, även om du inte sminkat dig. Bara så du vet.

När tänkte du komma i helgen?

Eliyana sa...

Jag såg ut som ett cp ^^

vet inte. Vill komma redan på fredag om det går för sig?