Hahahahahha. Jag måste vara sämst på gitarr alltså. VARFÖR valde jag det som andra instrument? Jag kan inte ens byta mellan två ackord som är att man håller precis likadant man byter bara strängar.
hahahah. det är ju nästan roligt på ett gråtfärdigt sätt. det är ju patetiskt. Lucas sa att han sög på det för ett år sen. Ja, men jag ska kunna tre låtar om några månader och jag kan inte byta mellan ackord! hahaha. Hej, kom och kolla på tvåornas konsert på platen, Där kommer ni få se Sandra göra bort sig totalt.
söndag, augusti 26, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:04
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
8 kommentarer:
I'll be there!
Närå, men det fixar sig. Gör det inte den kan vi se på film eller nåt istället :)
Ser du, där skämtade du igen!
Mm. visst.
Sandra, du klarar av det där. Öva varje dag i några veckor så har du iallafall inte lika ont i fingrarna längre.
Sedan är det bara att lära sig byta ackord. Jag vet att du kan.
Jag kan vara mentalt stöd om det behövs.
tack :)
vadå vara mentalt störd om det behövs? :P
Jag kan också vara mentalt störd. Jag har övat.
Haha! Fy fan vad skojig jag är.
Seriöst. Det kommer funka skitbra :) Öva lite ibland bara. Jag hjälper.
Du såg ju min tumme idag! kah vägrar spela gitarr om min tumme kommer se ut så varje gång.
vad gullig du är som kan spela mentalt störd för min skull ;D
Spela..?
Öva med plektrum!
^^
Jag kan inte!
Skicka en kommentar