
Torsdag: Vaknade tidigt för att ta 11.43 bussen till Linköping. Lucas hoppade på vid sig sen. Vi kollade kläder och fikade och vid 4 gick vi till hans bror lite snabbt. Sen åkte vi hem till honom, så att han kunde hämta lite grejer, Och sen åkte vi hem till mig.
Halvsprang hem så att jag skulle hinna med samma buss igen. Och sen åkte vi in till stan och handlade mat och sen åkte vi hem till mig igen. Gick till kiosken för att hyra film. Det blev Ocean´s Thirteen. När vi kom hem åt vi och sen tände vi ljus och kollade på filmen och hade jättemysigt. Sen gick vi och la oss och hade jättemysigt tills vi somnade.
vaknade vid halv 6 och låg jätteobekvämt, och inte kunde jag ligga nära Lucas, för han låg så konstigt. Somnade runt halv 7 igen iallafall.
Fredag: Vi vaknade vid halv 11 eller nått och hade mysigt tredan från början. Åt sen frukost och vid halv 2 ringde Gabbie mig. Lucas gick och tränade och jag väntade på att Gabbie skulle komma. Hon kom runt 2. Sen sminkade hon mig lite sen gick vi ut och skulle fotografera. Det blev nog rätt så bra faktiskt. Och muffinsarna var jättegoda som hon bakat.
Sen gick jag hem och nu fryser jag som fan.
Snackar med Nicole, och ska nog till stan och fika med henne och becci. Bara jag får tag på Lucas så han vet vad som gäller sen.
Ikväll skulle nog Lucas och jag kanske dra till Ted. Vi får se hur det blir med det.
fredag, november 02, 2007
skrivet av
Eliyana
@
14:35
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar