onsdag, november 07, 2007


Idag vaknade jag jämter Lucas. dagen kunde alltså inte ha börjat bättre <3 Skolan var dålig, efter skolan gick jag och fikade med Lucas på stan för att han skulle ha utvecklingssamtal senare. Såg massa söta bebisar, och jag vill också ha en. Får nog ta och sno Nicoles mammas när den ploppar ut. När Lucas åkt till skolan åkte jag hem. var så jävla trött så jag somnade till och sen fick jag skjuts till teatern. Där gjorde vi inget. (men vi åt inget! eller okey, chipsen jag hade köpt tidigare) utan vi pratade lite om kommande grejer och sen så skulle vi hitta på en låt till en som fyller som typ har hjälpt oss med allting på teatern och så. Men vi hann inte klart den innan jag skulle dra. Sen kom jag hem och typ ja...

Vet inte varför men jag har typ börjat bli arg och grinig och tjutfärdig för allting. Om någon inte lyssnar på mig första gången blir jag typ asarg och vill bara tjuta och grejer. Vet inte varför. Blir så trött på mig själv som blir sån. Idag när vi väntade på matten började jag må illa. totalt utan anledning, även om jag har mina misstankar.. Sa att det var för att jag inte hade på mig mina glasögon. Kanske hade med det att göra också, men ja. Nej, esch, jag vet inte. Jag orkar väl inte bry mig så mycket om skolan längre bara. Jag känner verkligen bara att jag hellre hoppar av nu. Även om jag kanske inte egentligen vill hoppa av. Men mina betyg har ju fan sjunkit. Har två IG-varningar så lixom. Nej, Jag skiter i det här nu. Mina betyg blir det dom blir. På fredag gör jag sista försöket med gympan. sen orkar jag inte bry mig mer. Historian kommer jag aldrig kunna få G i. Uppgifterna är för svåra för mig. Kommer aldrig kunna få den hjälp jag behöver. Speciellt inte med denna uppgift. Det är lika bra att bränna upp pappret och sluta lyssna när jag hör något om det.

Tack för att du finns Lucas och för att du lyser upp min vardag. <3

Har dessutom börjat sakna Nicole jättemycket, Det låter kanske dumt. Men alltså, vi ses knappt längre, eller alltså umgås. Vi ses ju varje dag, i skolan och typ umgås lite efter skolan för att Nicole väntar på sin buss. Men det är ju inte samma sak längre.
Förlåt om detär mitt fel att det blivit såhär. Jag gör mitt bästa för att visa att du fortfarande betyder lika mycket för mig. fan vi firar ju Bomullsbröllop eller vad det var nu ju ! <3
Du er miwn beswta vewn.

2 kommentarer:

aelma sa...

Saknar dig med sötnos!
Massor.
Fan vi börjar bli gamla ;D
Du er miwn bewsta vewn juuuw!<3

Eliyana sa...

Lucas sa att bomullbröllop var typ 1år. vi är ty p på proslin eller något. Läder kanske det var?
Hahaha. förlåt, men läderbröllop lixom ^^

<3