torsdag, november 22, 2007

Denna dag har varit sämst, från början till slut. Lucas och jag försov oss, tack vare mig. Fick gå till skolan, var arg hela vägen dit, arg på migsjälv, Som alltid förstör och som aldrig bara kan vakna. Ska fan sluta sova. Sen kom vi dit och Jag hade redovisning för Ludmila, det gick kasst. Jag tappade bort mig och jag hade inget vettigt att säga. Sa typ 4meningar eller något kändes det som. Sen hade vi engelska, där vi såg Romeo och Julia, och den var sämst och jag var trött och ville inte vara kvar i skolan längre. Tänkte fortfarande på att jag suger på att vakna. Sen hade vi ensemble, och jag hatar reagge, jag hatar våran grupp, jag hatar Mattias och Jonas, jag hatar Ensemblen. Sen träffades vi en som kanske ska ha extra gehörlektioner med oss. Så vi kanske måste stanna kvar på fredagar efter skolan, KUL! jag som knappt orkar fredagarna som dom är nu. Sen hade vi lunch, det var äckligt, jag åt knappt någonting. Sen hade vi gehör, som jag är så jävla trött på. Trött på Jonas, trött på att vi bara ska skriva upp massa noter/rytmer HELA tiden. Sen hade vi matte, och jag hatar Janne. jag är så jävla trött på honom. Idag kunde jag inte hålla migfrån att vara lite spydig mot honom. sen slutade vi och vi åkte till stan, där jag egentligen inte ens ville vara. Det var kallt och jag var trött på allt och alla och ville bara hem och sova. Var lite halvt som halvt med Lucas, och jag beundrar att han orkar med att göra så mycket om vardagarna som han gör. Önskar bara att vi någon gång kunde ses utan att vara trötta. Sen åkte jag hem och då var det en jobbiga jävla fyllegubbe två platser bakom mig som var dumihuvudet, hade sån jävla lust att slå till honom. Plus att han kallade mig "grabben" när jag skulle gå av. Sen kom jag hem och där började jag skrika på mams och sa att samhället suger. sen gick jag upp och då brast allt. Så nu har jag gråtit sen jag kom hem och jag finner allting hemskt. Sitter och fryser som ett as. Allting känns så jävla meningslöst idag. jag vill bara få ta det lite lugnt någon jävla gång. ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ELLER? EN JÄVLA DAGS VILA!? Mams sa åt mig att inte röra mina böcker idag, så jag ska spela hela dagen. Då slipper jag prata med någon, jag slipper tänka på den äckliga vardagen.

Inga kommentarer: