Imorse skulle vi upp halv 9. Jag var typ jättetrött igen. Orkar inte med att gå upp så tidigt. Jag behövde egentligen inte ens det. Men Lucas och jag tog iallafall 9.10 bussen från honom och åkte in till Motala. Jag var typ äckligttrött och halvsov ungefär hela resan. Mams ringde så hon kom och hämtade mig i stan sen när vi kom in. sen åkte jag hem och läste ut hela Tristan & Isolde. Som var dålig, dålig och sa jag att den var dålig? Sen åkte jag till teatern, där åt vi pepparkakor (jag som hade sagt till migsjälv innan jag åkte att jag fan imig ska bli nyttig nu!) Sen övade vi på majpjäsen och jag fick höra min låt. Den blir nog riktigt bra faktiskt. sen åkte jag hem för att jag var trött. Och nu ska jag plugga engelska, göra kulturhistoria, komma på när fan min BUP-tid är den 13:de och städa mitt rum som fan.
Jag har blivit väldigt äcklad av mitt rum nu för tiden. Jag känner att jag är den äckligaste människan som finns. Jag måste börja hålla rent i mitt rum nu! Därför blir det att storstäda hela rummet. Det ska fan inte vara masa damm därinne mer nu!
Kan vi inte bara få ha en lugn och skön helg, utan massa stress och utan massa grejer att göra, för en gångs skull?
söndag, november 11, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:29
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar