fredag, november 16, 2007

Dagen börjde med att jag irriterande mig på migsjälv igen. Jag vaknade klockan 6 och kunde inte somna om. Klockan 8 tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp även om det var en timma förtidigt. Så jag stängde av alarmet, och då fan somnade jag om. vaknade kvart över 9 och fick skjuts av paps till skolan eftersom att jag inte hann med bussen. Började dagen med matte och jag hatar det verkligen. Jag mår illa av Janne, jag har verkligen sån jävla lust att slå ner honom varje gång han ler. Slå ut hans jävla tänder! efter matten var det lunch, och det var rätt gott. Satt med Nicole och Lucas och hade roligt. Nicole råkade välta ut sitt glas med juice så jag asgarvade och Lucas fattade inte vad det var som var så roligt Eller han tyckte ju itne det var så roligt som jag tyckte. Jag och Nicole satt även om räckte ut tungan till varandra när vi hade potatismos i munnen. Lucas ville inte äta potatismos med mig något mer sa han, eftersom att jag hade gjort samma sak hos honom när vi åt det. Han är dålig. Sen hade vi sång och jag tyckte det gick riktigt bra för mig. Även om jag aldrig blir helt bra, eller perfekt eller vad man ska säga. Sen var man med på gympan. Vi hade massagegrej. Det gick la bra. Men jag tycker la hellre om att kunna ge min egna. Men nu har jag lite tips om hur jag kan göra iallfall, och det är ju alltid bra det :) efter gympan skulle Nicole prata med Malou så jag väntade på henne, Lucas höll mig sällskap en stund med. Sen gick vi in till stan och kollade där och sen tog vi 14.45 bussen hem. Jag satte mig och åt pannkakor dirket när jag kom hem typ, och sen började jag göra kulturhistorian. Paps ropade nerifrån att det är jävligt blandad musik här uppe. Men sa att jag fan inte lyssnar på Bash för att det är bra lixom! Men sen satt jag och Lyssnade på Toots and the Maytals, Dire Strait och Johnny Cash, då ropade Paps igen och sa att det är väääldigt blandat, då sa jag att det var Lucas fel (som det ju faktiskt är). Men sen har jag inte gjort något. Spelat lite och så. Blev sugen på att se Final Fantasy så jag håller på att ladda ner den nu. Plus Heroes som jag glömt att ladda ner och så. Ikväll blir det Cafe Choklad med Nicole, ska kolla på Lucas och så, det blir nog roligt. Hoppas vi på iallafall. Ska snart duscha och börja fixa till mig. Mitt hår tar ju en timma eller något att fixa till så.

Inga kommentarer: