
Inatt sov jag ingenting. Kollade på Lost och drack Cola istället. Men jag började ju dricka colan för att jag visste att det var försent för att sova, och jag ville inte somna när jag var på bussen.
Fast det gjorde jag nästan iallafall. När jag kom till skolan var det typ ingen där. Träffade Emilia och hon frågade om vi haft kul på festen och så. Sen kom alla och det var dags för svenska. Jag typ halvsov genom hela svenska lektionen. Jag var så jävla trött. Vi lyssnade på Tristan & Isolde operan. Det var inte bra, det var för tidigt på morgonen för att klara av att höra opera. Efter svenskan var det engelska, och jag var ännu tröttare. Började må illa så jag var tvungen att gå ut ur klassrummet så att jag kunde lägga mig på en bänk i korridoren. Där somnade jag. vaknade av att jag rykte till i benet. Tur att ingen var där då. sen kom Sigrid ut och frågade hur jag mådde och hon förstod att jag inte hade sovit något. Men jag gick in igen och fick lite svar till en uppgift som dom andra hade gjort. Sen var det mat. Och jag hade bestämt mig för att äta lagom. Men jag åt mer än vad jag tänkt. Kan fan aldrig hålla mig. Men efter maten var det gehör. Och jag fattade som vanligt inget. Jag bara kände allas blickar när jag frågade Jonas om och om igen över samma sak. Okey, jag vet att jag är trög! Men sen fick jag hjälp. Eller lite iallafall. Men sen kändes det bara skit iallafall. Vet inte riktigt varför. Men när vi väl skulle göra uppgiften och så så vart jag asstressad över att jag inte kunde det så jag gick istället. tog mina grejer och gick. Gick ner till skåpen och lämnade min jacka, gick upp igen. Men då satte sig alla vid mig och pratade med mig, så jag gick och låste in mig på toan. Och bara dunkade huvudet mot väggen. Sen kände jag att jag behövde gå på kören. Då kom Lucas in och såg jätteledsen ut, och jag trodde som vanligt att det var mitt fel. Han sa att han bara var trött. Hoppas att det bara var det. Störde mig asmycket på killarna, men speciellt Hannes. Alltså, allvarligt, hur jävla svårt är det att bara hålla käften? Det går så jävla mycket bättre om man bara kunde vara tyst. Visst, ha ingen respekt för Kristina, det bryr jag mig inte om. Men jag orkar inte med att alla. eller ja dom ska skratta och flänga hela jävla tiden. Blir så trött på det! Gah! Efter kören så tänkte jag fråga Lucas om han kanske ville hålla mig sällskap till typ 4. Skulle nämligen på en informationsgrej på körskolan. Men han sa att han skulle hem och äta för att han skulle se när hans bror spelade på Skylten ikväll. Jag ville också dit och funderade på att hänga med. Men Lucas tyckte att jag skulle gå på informationsgrejen. Så han gick till sin buss och jag hoppade på min. I stan så skulle jag vänta på 303:an hem till mig så gick in på Vero moda så länge, och självklart hittade jag en jättesöt tröja som var på rea, fast den fanns bara i Large, men den passade att ha till klänning då. Så jag var tvungen att köpa den. Träffade Sandra lite snabbt med, men hon skulle ta nästa buss så hoppade på min buss hem. Cpchaufför som var nära på att missa att stanna vid bushållsplatsen. När jag kom hem så började jag må illa igen. Så jag struntade i informationsgrejen och sov istället. Jag vet smart drag typ. Nu ska jag väl kanske ner och äta något litet. Inte ätit sen skolan, och det är det ända jag ätit dessutom. Mår fortfarande illa, men nu har jag iallafall fått lite sömn. Saknar Lucas. Vill alltid ha honom nära mig. <3
måndag, november 05, 2007
skrivet av
Eliyana
@
21:03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar