söndag, november 18, 2007

Fortsättning lördag: Jag kom ihåg när vi skulle hoppa av. Och väl där var det helt okey, Kollade på 300 och den var jävligtcool. Sen pratade vi och vid tio i 11 skulle vi in till stan. Vi halvsprang hela vägen. Och vi hann med typ 3-5minuter. Så från väster till stan på 25minuter, eller ja lite mindre kanske. Sen hoppade vi på bussen och Jag och Lucas hoppade av vid mig. Kände att jag hade fått en blåsa på hälen. Sen kom vi hem och paps und mams kollade på Van helsing. Jag har inte sett den men orkade inte kolla på tv så vi gick och la oss istället.

Idag gick vi upp lite efter 11 eftersom att vi skulle ta fem i tolv bussen till stan. Jag hade under natten drömt en cpdröm om Hitler. Men vi hann inte med bussen så vi fick gå in till stan. och när han hade åkt så gick jag till teatern. Det var rätt okey där. Sen gick jag hem, och när jag kom hem så hjälpte jag Mams med maten lite och sen kollade jag på Final Fantasy. Ska hem till Lucas sen, men han har inte kommit hem från linköping än.

(nej, jag har inte direkt orkat skriva så bra och grejer denna helg. Men det bryr jag mig inte så mycket om.)

Inga kommentarer: