torsdag, november 08, 2007


Idag försov jag mig, kom till andra lektionen. Engelskan var okey. Ensemblen var okey, fick nya grupper, nytt tema, nya låtar. Bra grupp, sämst tema, halvdugliga låtar (tycker ju inte dom är bra, men jag skulle inte bli psykiskt störd av att höra dom.) (yes, jag är mästare på att överdriva). Under lunchen vart jag typ asarg på Lucas och på Nicole. Dom typ slog varandra och grejer, kul att se sin pojkvän och sin bästa vän göra det. Jag kunde inte vara kvar, för jag ville inte börja skrika på dom, för då skulle dom bara bli sura på mig och grejer, så gick ner till skåpen lite och sen satt jag där och lyssnade på musik, men dom sa iallafall förlåt till varandra rätt snabbt, så det var ju bra det iallafall. Hade gehör som jag tyckte var tråkig och jobbig. Sen hade jag utvecklingsamtal. Och det förstörde fan hela min dag! Jag har två IG-varningar, G- i matte. Idrotten sa vi inte så mycket om. Jag sa att denna historia uppgift är för svår för mig och att jag hatar matten så mycket att jag mår illa av att gå dit. Och sen fick vi se frånvaron och grejer. Sigrid sa att jag var typ bra i "hennes ämnen". Det är MARIES ämnen, fag. Men sen var jag sur och jag gick inte till matten efter. Väntade på Nicole vid skåpen och sen gick i till bussen och åkte till stan. Där var Linda och Ida snälla och lät mig och Nicole gå och fika själva. Var skönt att det bara var vi, även om vi inte fikade och så så länge så. Känns på något sätt alltid mycket bätre mellan oss när vi väl har pratat lite själva och så. Det blir ju inte så så ofta nu för tiden. Vilket är väldigt synd. Sen åkte jag hem och pratade med mams, sen lagade jag mat. och om en timma ska jag åka in till stan för att träffa baby och åka hem till honom. Sover där också. Imorgon är det fredag. Det ska bli skönt, tror jag iallafall.

Inga kommentarer: