Inatt somnade jag runt 3. Mams kom upp och väckte mig halv 7. Sen åkte hon och jobbade och paps hade redan åkt. Då somnade jag om, vaknade halv 11. Nicole ringde mig och frågade vart jag var, och jag hade missat matteprovet. Jag sa att jag inte skulle komma till skolan för det kändes så meningslöst. Men jag fick sån panik av att vara hemma så jag tog bussen 11.25. Jag har börjat störa mig skitmycket på folk nu för tiden, eller jag har gjort det som fan idag iallafall. På 302 till skolan så var det mycket folk och tre tjejer på säkert 14år satte sig jämter mig (jag satt på fyra platsen), dom pratade med en person som satt bakom mig och skrattade irriterande och sa massa dumma kommentarer som man bara stör sig på. Jag blev skitarg, jag satt ju förfan och läste tidningen. Blää. Plus att bussen typ stannade i fem minuter på busshållsplatsen innan sporthallen bara för att någon jävla tant skulle fråga massa. Sen kom man till skolan och träffade Ida, hon hade tappat bort Nicole. Så jag hjälpte henne att leta. Men jag kom inte på vart dom var förrens efter några minuter. Vi hade ju klassråd och var i teorisalen. Alla typ stannade upp och kollade på mig när jag öppnade dörren. Tyckte det såg lite roligt ut. Men sen hade vi extralång kör. Jag där störde jag mig på Kristina, på ettorna som satt jämter mig och så blev jag skiträdd för Jesper, återigen. det finns ingen läskigare än honom! Han slår fan The Grudge-tjejen. Och många vet att jag är livrädd för henne. tjejerna i ettan är jobbiga, skrattar åt saker som inte är roligt, pratar och skrattar mitt i sångerna, ser allmänt dryga ut, dom tror ju säkert att dom är bättre än alla andra. Jag var nära på att slå till dom med sånghäftet.
Sen så gick jag inte latinen utan jag och Nicole drog till stan. Vi sprang till bussen. (gud vad ovanligt) och det var jättemycket folk. Väl inne i stan ville Nicole ha glass, men typ ingen har ju kvar glassen eftersom att det är så sent på året och för att det är så jävla kallt ute. Men sen köpte hon en vanlig pinnglass iallafall. Jag köpte cola och negerboll på lilla hem och vi satte oss typ utanför.. mittemot H&M eller hur man ska säga för att fika. Där var det ett gäng 13-14åringar som var störande, stod i vägen om och vägrade flytta på sig. Ville döda dom. Sen skulle vi gå ner till Veromoda och då mötte vi en tjej som gav oss varsin ros. Sen visade det sig att roserna kostade 20kr. Inte fan ger man någon en ros och sen säger att den kostar. Idiot. Sen gick vi ner till bussarna och pratade, köpte godis och sen satte vi oss på 620, jag hoppade av vid mig och gick hem. När jag kom hem så satte jag mig och spelade, jag har blivit nörd igen, men nu har det äntligen blivit roligt att köra igen. Förut försökte jag ju bara fixa pengar till en mount. Men sen tyckte jag att jag skulle plugga lite, har läst lite engelska och så. Lucas skrev till mig och sa att han ville träffa mig efter att han har varit på musikskolan, och det vill ju jag med, Så nu typ väntar jag på att han ska komma hit. Berättade om historia uppgiften till mams förut också. Och hon ska alltid vara så jävla trög. Man kan inte bli annat än arg på henne, jag säger att det är svårt och att jag inte kan det. så säger hon, "men gör en i taget". Nej, jag hade tänkt att göra alla fyra samtidigt. Jävla pucko. vart så sur att jag slutade diksutera med henne utan gick upp igen. Vill att Lucas ska komma nu, saknar honom enormt mycket just nu.
onsdag, november 21, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:02
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar