
Onsdag: Jag ville inte till skolan idag men jag pallrade mig dit och hade en rätt okey dag. Minns faktiskt inget speciellt från skolan.. Det hände ju inget viktigt där direkt så. När vi hade sista lektionen så kom jag på att jag hade dubbelbokat min torsdag. Jag hade sagt till Nicole att jag skulle hem till henne och träffa Hugo, och jag hade sagt till Lucas att vi kunde vara hemma hos honom och mysa och så. Men det gick bra. Fixade så att jag och Lucas skulle träffas senare på dagen istället. Men efter skolan åkte jag, Nicole, Ida och Linda in till stan för att fika och 15.13 tog jag 520 för att åka hem till Lucas. När vi kom hem till honom så gjorde vi potatismos. Det smakade inget, men nu har jag iallafall gjort potatismos för första gången. Vi hade jättemysigt på kvällen. Förutom att han blev deppig, och det gjorde mig jätte deppig för att jag inte visste hur jag skulle få honom på bättre humör. Men det fixade sig sen iallafall. Somnade inte så värst sent, tror jag inte iallafall...
Torsdag: Jag var hemsk imorse, ville verkligen inte gå upp. frös som ett as och var asgrinig. Gjorde så att vi missade två bussar så vi kom 45minuter försent till kulturhistorian. Fast det gjorde kanske inte så jättemycket. Annars var jag typ halvarg hela skoldagen och ja, jag vart arg på alla utan anledning typ. Vart mest arg på Simon. Han har fan inget vett i huvudet ibland. Men efter skolan åkte Nicole, Linda och jag in till stan. Vi gick till östenssons och Nicole handlade godis och jag Cola och hubbabubba :D Träffade Lucas och fick pussa lite extra på honnom. sen åkte jag och Nicole hem till henne. Jag skulle få träffa hugo, som är 5dagar gammal. HAN ÄR SÅ SÖT! jag kände att jag hade kunnat sitta hela natten och bara titta på honom. Och gud vad liten han är. oooh, han är underbart söt. Jag är ju inget direkt van vid bebisar, så Hugo är den minsta människa jag hållt i. 5DAGAR ! shit alltså. Tyvärr blir han tonåring tillslut. Tycker att han alltid ska vara sådär liten. Men vid tjugo i 5 gick jag och Nicole in till Österstad, min buss skulle gå 17.01 och det var så mörkt så vi gick in dit, plus att Nicole skulle träffa Linus. Vi pratade massa, och som jag sagt innan så är det jätteskönt att göra det, det brukar inte bli att vi bara pratar ensamma längre. Men vi fick lite bråttom då klockan var 16.58 och vi inte ens kommit in i Österstad än. Vi stod och väntade typ 20minuter på bussen och precis när vi skulle ge upp så kom den. Snacka om tur. Så jag åkte hem och väl hemma så åkte jag och Paps och köpte pizza. Även om han egentligen ville äta på Mcdonalds. Och, jag åt upp HELA! jag tror inte jag har gjort det någon gång innan. Det roliga var att jag sa till pappa att jag bara var lite hungrig. så åt jag upp allt. Nu mår jag dock illa. men men. Vill ha imorgon. Ska till cafe choklad och kolla på Simon, Bob och Lucas. Eller jag går ju mest dit för att se Lucas. Sen så ska han sova hos mig, och ja, jag tror hela helgen blir jättemysig. Om något kommer ivägen nu blir jag jävligt ledsen.
torsdag, november 15, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:37
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar