tisdag, november 20, 2007

Jag sov en timma inatt. Jag pluggade och spelade resten av tiden. Gjorde äntligen klart mitt kulturhistoriaarbete och jag läste typ 15sidor på svenskan. Somnade runt halv 6 och vaknade igen runt halv 7. Var så äckligt trött. Har ju blivit van vid att ha sovmorgon på tisdagar och så. Men inte nu längre. Så fick skjuts av paps till skolan och kom typ precis till latinlektionens början. Var skönt att inte komma försent när man fått ny lärare och allt nu. Han sa att han skulle gå igenom en hel bok på typ två veckor. Och jag menar alltså våran grammatikbok. det kommer bli tufft. Stackars Ted och Lisen som fick stå ut med att jag och Nicole blir så jävla uppblåsta när vi har rätt. 1timma och 50minuter fick dom stå ut med att vi sa "vi är bäst. vadå, klarar ni inte er utan våran hjälp?" Men men. Efter latinen så hade vi engelska, och jag börjar bli rätt trött på att Sigrid behandlar oss som 5åringar. Sen var det lunch och det var gott. Sen hade jag gitarrlektion, jag vet inte varför men jag har börjat få totalångest över att ha gitarrlektion numera. Fick veta att jag kommer få en typ oförberedd uppgift, alltså kommer jag inte klara det. Pelle sa att det inte skulle vara svårt och så. Hoppas jag har en chans, för lätt kommer den ju inte vara för mig. Sen var det historia, och äntligen kom jag igång med det. Började skriva lite och lånade en bok och så som jag ska läsa. Kanske, kanske klarar jag den här uppgiften helt okey bra. Sen hade vi kulturhistoria. Och 40minuter satt Ludmila och sa "alla överrens? ska vi sammanfatta? förstår alla? Ska vi sammanfatta?" GAH. vad trött jag blir på henne. Men sen hade vi iallafall svenska prov. Som gick skit. Jag var klar först. jag svarade på typ hälften av frågorna. Och hälften av dom jag svarade på gissade jag bara på. Så det kommer nog gå bra det där. sen slutade vi och Nicole, Ida, Linda och jag åkte in till stan. Sen tog jag tio över 4 bussen hem. Sen kom jag hem och spelade lite. Och snart ska jag påbörja min typ hemlighetsgrej. Mams und paps ska bara sticka iväg och handla. har inte ätit mat sen lunchen.. Åt chokladpudding nyss. Smartsmart.

Inga kommentarer: