lördag, november 17, 2007

Fortsättning fredag: Lucas kom hit vid halv 7 för att han inte hade något mer att göra förrens dom skulle spela typ. Nicole kom vid 9. Sen åkte vi till cafet vid 10. Och man såg direkt att det inte alls var samma folk där som det var på den tiden då man brukade vara där. Nicole och jag satt och störde oss på alla som inte kunde matcha kläder och sen vid tio i 11 så skulle, Simon, Bob och Lucas köra. Dom var duktiga och jättesöta. Sen var det dags för Ska bara..! Dom var jätteduktiga. Dom fick iallafall igång alla. Jag blev typ stolt, eller nej inte stolt. men jag blev jätteglad när jag såg Lucas, för man såg hur glad han var över att spela och så. Så deras första spelning gick jättebra :) Sen gick jag och Nicole hem till mig, hon somnade i soffan sen vid kvart i 1 så kom Lucas tillbaka och mams skjutsade hem Nicole, sen gick jag och Lucas och la oss.

Idag gick vi upp vid 12. det var skönt att veta att vi inte hade något tid att passa. Jag märkte att jag hade en blåsa under läppen som gör äckligt ont, jag hatar blåsor. Men vi har tagit det lugnt hela dagen. Myst jättemycket och haft roligt. 18.25 tar vi bussen in till stan för att träffa Nicole och sen dra till Ted. det blir nog kul :) Hoppas att jag minns när vi ska hoppa av bussen bara. Baby duschar just nu, sen ska vi nog laga mat. Älskar dig, du gör mitt liv värt att leva. <3

Inga kommentarer: