Imorse ville jag verkligen inte upp ur sängen. Jag mådde så jävla kasst. Morsan blev galen eftersom att jag aldrig gick upp och jag missade tre bussar. tillslut lät hon mig vara hemma. Hon ringde Sigrid och snackade med henne. Sa att jag har det jobbigt och att jag har sagt att skolan är så jobbig att jag haft sånna funderingar på att hoppa av. Jag vet inte om jag går imorgon heller. Mams och jag pratade lite, och jag sa det att jag har blivit så stressad nu att jag inte kan arbeta. tanken på läxor gör mig gråtfärdig. Jag har inte ens börjat på kulturhistorian, eller på historian, och jag orkar inte ens bry mig. Men men, mams hade iallafall varit och köpt en chokladkalender till mig och så hade hon köpt nyaste Pirates filmen. Så vi har kollat på den tills nu. Käkat pringles och choklad. MUMS! Jag ryser så jävla mycket av den filmen. Och nu menar jag inte över att Johnny Depp är så snygg i den, utan att den är så bra isig.
Egentligen borde jag ju plugga nu.. Pfft. Jag spelar istället.
(om ni inte vet hur jag har det kan ni hålla käften. När jag är stressad beter jag mig såhär. Inse att det inte hjälper om ni säger "det är bättre om du pluggar" för det vet jag mycket väl om.)
Jag saknar Lucas jättemycket.
tisdag, november 27, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:26
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar