onsdag, oktober 31, 2007



Idag vaknade jag vid halv 10. Det var skönt att få lite sovmorgon. Vid kvart i fyra åkte jag in till stan för att köpa lite grejer, och vid kvart över 4 träffade jag Lovisa och Nicole.
vi gick in på Östenssons och köpte godis och sen gick vi ner till bussterminalen. Tog 520 till Borensberg och sen 623 till Tjällmo.
Fyfan vad tråkig Tjällmovägen är. Jag satt typ och bara väntade på att Tjällmo skylten skulle komma så att vi skulle plinga. När jag hade trott att vi hade åkt i 20minuter kollade jag klockan och vi hade åkt i tio minuter. Fyfan vad tråkig vägen var. Tur att man hade sällskap!
När vi var framme så fixade vi till oss. Jag tog på mig min tingeling klänning och Nicole skrattade åt att jag var halvnaken, eller ja att jag visade halva röven typ ^^ Vi skojade om att Malins bror skulle vilja gå bakom mig och grejer. Malin stod och lagade mat och hade inte klätt ut sig än. Efter ett tag kom Ronja, hon var en katt. Sen blev Lovisa och Nicole klara. Lovisa var en sönderknarkad groupie från 80-talet och Nicole var ett spöke. Fast vi sa att hon var Dileva bara för att hennes klänning såg ut som hans ^^
Innan maten skulle Malin klä ut sig. Hon tog billighetsvarianten och tog toapapper runt sig. Men det låtsnade hela tiden så vi skrattade åt henne och grejer. Jag fick hjälpa henne att hålla i tallriken när vi skulle ta mat och grejer för att hon knappt kunde röra sig. Så hon bytte om till helvita kläder istället. Sen åt vi mat och pratade och hade allmänt trevligt. Maten var jättegod. Sen förflyttade vi oss till Tv:n för att kolla på film. Det blev först Pans Labyrint, som var helt okey. efter den så målade jag ögon på mina händer ( för er som fattar). Och det var lite roligt. Sen kollade vi på Scary movie 3, som jag sett typ 10 gånger. Sen pratade vi och vid halv 12 kom Lovisas pappa och hämtade och skjutsade hem oss. Tack för en jättetrevlig kväll!

Nu är jag typ skittrött och ska snart sova. Sen blir det att ta 11.43 bussen till Linköping och sen spendera hela dagen med Lucas. Eller ja, spendera resten av veckan med Lucas.
Ska bli jättemysigt.

Inga kommentarer: