lördag, november 24, 2007

Fredag fortsätting:Jag rakade bort typ halva mitt högra ögonbryn igår, av frustration. Sen sminkade jag mig skitsnabbt och sen gick jag till Pirate bash. Allt började med att jag fick vänta i kylan typ aslänge. sen skulle jag vara där med två par. Vilket jag inte var pepp på (jag ville ju vara med er, men ni är jätte nykära och jag hade haft en sämst dag med Lucas. Hoppas ni förstår). Kollade på när Ted körde, och sen skulle Bob och Love till lilla hem för att kolla på när Lucas spelade, så jag hängde med. Väl där så orkade jag inte vara social heller, jag var bara glad över att kunna vara nära Lucas. Sen spelade dom och det var bra. Även om dom fick lite problem med typ basen och det. Dom är så söta allihop. sen fick jag skjuts hem, och sen typ gjorde jag Lucas ledsen eller något (som vanligt känns det som). Sen gick jag och la mig vid 1.

Idag vaknade jag vid halv 11 eller halv 12, minns inte riktigt. Och det första jag tänkte var att jag måste kolla om Lucas var vid msn, för jag saknar honom så mycket, och vi kanske skulle hinna prata ordentligt innan vi skulle ses, känns som om vi inte pratat med varandra på hela veckan. Jag skulle aldrig ha gått upp. Jag sa saker som jag inte borde ha sagt, och jag fick honom att må dåligt igen. Jag bröt ihop över att jag är så jävla hemsk, och för att vi börjat bråka så jäkla mycket. Jag hatar musikskolan som har mer tid med honom än vad jag har. Jag vill verkligen få dig att må bra, förlåt för att jag aldrig lyckas. Ska iallafall få träffa honom idag. Ska kolla när han spelar vid 5, sen vet jag inte riktigt hur det blir men, det löser sig nog.

Inga kommentarer: