Idag var dagen om möjligt ännu sämre. Jag vaknade fem över 7. Såg att jag hade stängt av båda mina alarmklockor i sömnen typ. Åt inget, fick skjuts av mams till skolan. Där var det återigen psykologi, visst det är intressant. Men jag orkade knappt prata. Störde mig så jävla mycket på H så det gick inte. Egentligen vet jag inte varför, tycker han beter sig allmänt dumt och jag är så nära på att hoppa på honom nu förtiden. Efter psykologin hade vi matte, som jag verkligen inte ville gå på. Satte mig i trappan och ville inte prata med någon. Alla gick till lektionen utom jag, fast jag bestämde mig för att gå dit sen iallafall. största misstaget för idag. När jag kom dit vart jag dumihuvudet och började kasta saker på Lucas, utan anledning. Tänkte inte på att han kunde få ont. så kastade en grej från min nyckelknippa på typ hans käke eller något. Han fick skitont och jag vart så jävla sur på mig själv så jag gick ut från klassrummet. Sen hände det ena och det andra. Sen kände jag att jag inte hade något att göra på skolan, jag hade inget kvar där. Jag var bara en idiot hela tiden, så jag började gå, hämtade min väska i skåpet och sen började jag bara gå, visste inte vart jag skulle, men kom på att jag ville ha mitt busskort(det var kvar i klassrummet för att det var en av sakerna jag kastade på Lucas) så jag gick tillbaka. Satte mig utanför och ville bara dunka huvudet mot väggen. Sen slutade dom och Lucas tittade inte ens på mig, Nicole och Linda kom ut och jag började gråta. Kände som om han hatade mig och jag hatade migsjälv och allt var fel. Men dom fick mig till maten iallafall, där jag inte åt någonting iallafall. Jag drack ett glas mjölk. sen hade jag tänkt vara med på gympan, men jag kände mig så kass så jag sket i det och eftersom att vi inte hade någon sång så slutade vi för dagen. Så vi skulle in till stan. Jag gav Lucas en puss för att jag kände att jag behövde det, ville inte sluta dagen med att vi ignorerade varandra. Sen väntade vi på bussen. Där log jag lite, fast Nicole fick mig bara att fejkle hela tiden. Sen åkte jag hem och sen har jag spelat tills nu. Ska spela snart igen.
För ett ögonblick trodde jag verkligen att du fått nog av mig. Förlåt, jag ska aldrig mer göra om det. Förlåt förlåt förlåt.
Idag har jag fått i mig en chokladbit och ett glas mjölk.. Kommer nog inte äta så mycket mer idag heller.
fredag, november 23, 2007
skrivet av
Eliyana
@
13:35
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar