onsdag, november 28, 2007

Sov 1½ timma inatt. Jag grät typ hela tiden, av lycka. Och det händer inte ofta! Jag vet inte ens om det hänt en enda gång då jag gråtit för att jag har varit glad. Men men, gick iallafall upp vid 7 och var så jävla trött, orkade knappt hålla upp huvudet, men jag pallrade mig ner och drack lite varm oboy och sen gick jag till bussen. Hatar vintrarna, det är alltid så jävla mycket folk hela tiden. Jävla skit. Träffade Sofie på 302:an och vi snackade mycket om Ludmila. Det var rätt kul. När vi hoppat av vid sporthallen så typ gled jag fram, och ibland kom jag inte ens framåt. Det var så jävla halt. Men det var iallafall roligt. Sen hade vi historia. Och även om jag känner att det går skit där, så finner jag det iallafall fortfarande intressant. sen var det kulturhistoria och jag hatar Ludmila. Jag, Linda och Ida satt i mediateket och orkade inte jobba, eller så gjorde jag så att dom inte jobbade, men iallafall. Så kommer Ludmila upp och frågar varför vi inte jobbar. Sen frågar hon mig om jag vet vad vi ska göra:
- Du vet vad vi ska göra?
- Ja.
- Vilket tema vi har?
- Ja.
- Rokokon.
- Jaaaa...
Blä, blev så sur på henne. Men sen så typ pratade vi lite drömmar, eller Linda berättade att hon drömt om stekt ägg och grejer. Det var roligt. Sen hade vi matte och jag orkade inte räkna alls. Jag hatar funktioner. Jag satt mest och skrev massa till Lucas, och pratade lite med honom. Och störde mig på Janne. Sen var det mat och jag var så jävla hungrig. Och självklart var det skitäckligt. Ida hällde salt i min mat. Bara för att Nicole inte var i skolan idag. Hannes betedde sig mongo. Det var kul, skrattade så att jag vart helt torr i halsen. Första gången på länge som jag inte bara stört mig på att han finns i min närhet. Sen hade vi klassråd, och ingen orkade engagera sig. Jag blev återigen sur på Hannes för att han alltid ska mucka. LÄR DIG ATT ACCEPTERA OCH REPSEKTERA ANDRAS ÅSIKTER! Jag blir verkligen galen snart. Sen hade vi extra lång kör och jag vart bara sur på allt och alla. Tappade humöret totalt, och bara för det skulle Frida typ vara på mig som fan. Men jag klarade det utan att få sammanbrott iallafall. Sen skulle vi ha individuellt val, men jag pallade verkligen inte det. Sa till Sigrid att jag gick hem. Väl hemma så visade det sig att mams inte åkt till jobbet idag så vi åkte in till stan lite tidigare än vad vi skulle ha gjort, då vi skulle kolla på kläder och så. Köpte klänningen från gina tricot, tröjan från H&M (den blå-svarta tröjan som du också vill ha Nicole(tänkte att kanske fler skulle fatta vilken det var om jag sa så^^) och dom blåa legginsen från Lindex. Sen träffade jag Sandra och vi gick och fikade. Det var trevligt att få prata lite med henne, även om vi inte pratade allt för mycket. Ska kanske inte till Linköping med henne på fredag och handla julklappar. Vore skitkul isåfall. Sen åkte jag till teatern och där pratade vi bara om hur roligt det är med folk som ramlar. Och sen åkte jag hem vid 6. När jag kom hem så gjorde jag typ inget. Tänkte plugga, men som vanligt så blev det inte av. Duschade nyss och känner mig extra fräsch. Imorgon ska baby och jag mysa järnet, och vi har knappt någon skoldag alls! Så jäkla skönt.
Nu ska jag fortsätta kolla på Lost. har verkligen fastnat för det.

Inga kommentarer: