måndag, november 19, 2007

Igår var mysigt.

Idag var mysigt, vi gick upp vid 12 och åt frukost, sen satte vi oss och kollade på Van Helsing och åt kladdkaka som gullungen hade köpt till oss igår. Sen var klockan halv tre, vi gick upp och myste ännu mer och sen lagade vi mat, drack kaffe och sen satt gullungen och spelade spel. Jag fattar inte varför, men jag älskar att se på när folk spelar spel, även om det inte verkar som om jag gör det. Gullungen sa massa söta ljud hela tiden, och pratade typ för sigsjälv. Jättesött. Sen tog jag bussen 19.10 hem och var jättetrött och ledsen på bussen. Ville ju verkligen inte hem. När jag kom hem så satte jag mig här och tänkte att jag fan imig skulle plugga svenska... Jag har inte rört boken än. Och inte kommer jag göra det heller. Det vet jag.
Har skrivit ut massa papper till historiauppgiften vi har. Men jag vet att jag inte kommer klara den heller.
Jag har tappat förmågan att plugga (jag vet att det låter konstigt men ja.)
Jag förmår mig inte till att plugga längre. Jag satt hela bussresan och tänkte att nu läser jag svenskan. Och imorgon ska jag ta det lugnt och plugga lite historia.

Sen har jag bestämt mig för att göra en sak. Men jag vill inte säga vad det är. För det känns som om det inte kommer funka om folk vet om det. Ni får helt enkelt ha tålamod (jag vet att jag är bäst på att göra folk nyfikna).

Jag älskar min gullunge. Längtar tills vi kan mysa sådär igen <3

Imorgon är det Latin igen. Jag har totalångest.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Oh, vad jag älskar dig.
Du är världens bästa, finaste, sötaste!
<3

Eliyana sa...

Du är det. <3