Idag vaknade jag först vid kvart i 7 av att klockan ringde. Men även om jag var jättepigg så somnade jag om och vaknade lite innan 8. bara typ en minut senare ringde Nicole mig och frågade vart jag var någonstans. Så jag fick typ skynda mig och ta halv 9 bussen. Så kom typ precis när vi började. Vi pratade om Tirstan och Isolde och jag tyckte jag typ gjorde bra ifrån mig. Sen var det engelska och läxan sög. Orka tänka ut typ fem engelska meningar och översätta dom till korrekt svenska. Sen hade vi lunch och den var rätt god. Jag hade varit skithungrig innan eftersom att jag inte hunnit äta någon frukost. Jag har blivit rätt van med att göra det nu när jag sovit med Lucas och så. sen var det Gehör och Jonas gick igenom mer grundläggande saker. Men han tror ju inte att vi inte vet vad en sextondel är. och så jävla tröga är vi ju inte. Lucas var inte med för han kunde redan allt. Jag känner mig total sämst. sen var det kör och jag hatar Kristina. Hon är så påfrestande. Jag var asnära på att börja gråta tvågånger för att J- the creepy thing var läskig som vanligt. Jag fick verkligen tårar i ögonen. Fyfan vad läskig han är. Och jag kommer få se honom typ varje dag i två år! TVÅ ÅR! ajja, Kristina ville att vi skulle sjunga kolibrilåten. Ni vet den sången som är på julafton med kalle anka, dom fyra blåa fåglarna som sjunger. det är den med hackspetten. Jag blev galen, fattar inte hur hon kan vilja det lixom. sen slutade vi och jag åkte in till stan med Nicole och Ted. Nicole skulle fikat med Linus men han hade glömt bort det så hon fikade med oss istället. Sen gick vi runt lite och jag tog bussen hem vid tjugo i 4. Sen tog jag det lite lugnt, och sen började jag städa uppe i "hallen". det är fräscht där nu iallafall. Som fan. Bytte gardiner inne i mitt rum och i "hallen" och sen fixade jag en duk att ha ute i "hallen". (okey, mamma gjorde allt det sist nämnda). Nu har jag återigen asont i ryggen. Känner verkligen hur dåligt jag sitter och så.
Alltså. Jag hatar egentligen att städa. Men nu har jag fan fått nog av migsjälv. Jag vill inte vara en såndär skitgris som jag förknippas med. Jag vill vara en riktig jävla person för en gångsskull. Jag har aldrig varit förknippad med mitt namn, utan mer som någons kompis. Men nu är jag fan trött på det.
Förut var jag "Nicoles kompis" eller " Hannes flickvän". Men inte nu, hoppas jag.
fast det är säkert så ändå. fast nu som "Lucas flickvän".
Men nu fan ska jag skärpa mig iallafall. Ingen mer skitgris, jag ska bli ny, jag ska bli fin, jag ska bli REN! (den som drar ett skämt om renar eller älgar eller något likande kan dra åt helvete)
måndag, november 12, 2007
skrivet av
Eliyana
@
19:49
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Jag har aldrig tyckt du varit äcklig eller skitig på nåt vis.
Och ingen av mina kompisar säger "din flickvän" eller så. Dom säger Sandra. Bara så du vet.
Älskar dig.
Älskar dig<3
Skicka en kommentar